НТКУ оголосила конкурс на творчу концепцію Євробачення-2017

0
11

Національна телекомпанія України оголосила конкурс на творчу концепцію Євробачення-2017, передає  прес-служба Першого національного.

“Креативна концепція Євробачення-2017 включає в себе створення ідеї (теми), слогана та логотипа. Усе це в подальшому має стати загальновідомим знаком Євробачення-2017, відповідати цінностям загального бренду пісенного конкурсу, асоціюватися з Україною та формувати її позитивний імідж. Також важливо, щоб у щорічному логотипі конкурсу гармонійно поєдналися загальний офіційний логотип конкурсу і тематичні фірмові елементи — сублоготип і салоган”, — сказано у повідомленні.

Конкурс проводитиметься лише серед професійних креативних агенцій та дизайн-бюро. Переможця обиратиме Наглядова рада Євробачення-2017 разом із Національною телекомпанією України.

Перелік компаній, яким запропонували участь у конкурсі, НТКУ сформувала з огляду на рейтинги Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), до складу якої входять 142 компанії, що працюють на рекламному ринку. ВРК надала НТКУ рейтинги креативності та майстерності серед креативних агенцій та брендингових агентств і дизайн-студій. За результатами надісланих запрошень до конкурсу приєднались Havas Worldwide Ukraine, BBDO Ukraine, Republique, J&I, TWIGA Idea, ARRIBA, ADVENTA Lowe, THINKMcCANN, Green Penguin Media.

Автори, які мають ідеї щодо творчої концепції Євробачення-2017, можуть звернутися безпосередньо до агенцій із цього переліку і запропонувати свої варіанти.

Конкурс розпочинається 20 жовтня. Проекти концепцій мають бути подані на розгляд на початку листопада. Рішення щодо переможця, концепція якого і стане оформленням Євробачення-2017, буде опубліковано на сайті Національної телекомпанії України.