Реальна потреба Києва в державній субвенції на компенсацію пільгового проїзду пасажирів у громадському транспорті складає 587,6 млн грн. Тоді як планові призначення Уряду в 2014 році становлять лише 130 млн грн, тобто 22% від необхідної суми. Так прокоментував ситуацію з компенсаціями пільгового проїзду пасажирів у міському транспорті столиці директор Департаменту фінансів Володимир Репік, повідомили у прес-службі КМДА.
“Держава, надавши пільги 36 категоріям громадян, компенсує ці пільги органам місцевого самоврядування в кращому випадку на рівні ¼ від розрахункової потреби. У 2014 році для КП „Київпастранс“ при запиті на компенсацію в 587,6 мільйонів гривень планові призначення становлять 130 мільйонів гривень. На даний час планові зобов’язання бюджету 2014 року і Уряд, і місто виконали”, — зазначив він.
Водночас, за словами Володимира Репіка, вічне питання “Яким чином покривати дефіцит коштів для підприємств комунального транспорту?” залишається відкритим.
“У Києві, який є транспортним вузлом для всієї України, і де фактично всі громадяни можуть реалізувати право на пільговий проїзд, ця проблема ще більше загострюється. У контексті бюджетування на 2015 рік важливо мати не тільки ресурсну оцінку питання пільг, але й позицію Міністерства праці і соціальної політики, як регулювати цей дисбаланс. Поки така позиція не оприлюднена”, — резюмував він.
Як повідомлялося, у четвер, 18 грудня, працівники трьох депо не вийшли на рейси через 3-місячну заборгованість перед ними підприємства. Утім, як обіцяють у «Київпастрансі», ситуацію врегулюють найближчим часом.
Заборгованість «Київпастрансу» перед своїми працівниками на сьогодні складає 80 мільйонів гривень.