Skype пояснив причини, через які стався збій у понеділок, передає блог компанії.
За словами віце-президента компанії Гурдип Палла, Skype раніше випустив занадто обширне оновлення, яке спричинило подальші збої у багатьох користувачів. Надалі, коли користувачі продовжували активно, але безуспішно перепідключатися, сталася сильна навантаження на трафік, яка призвела до ще більших проблем.
Компанія принесла свої вибачення, згадавши, що комфорт користувачів — пріоритет для Skype.
Нагадаємо, що збій стався близько 11:20 за київським часом 22 вересня. Зазначається, що основна проблема полягала у тому, що статуси всіх користувачів переключилися на «не в мережі». Також могли виникнути труднощі із завантаженням програми.
Тим не менш, згідно з інформацією з блогу, можливість передавати повідомлення і дзвонити залишалася. Розробники обіцяли виправити проблеми у найближчий час.
Як помітили деякі користувачі Twitter, мобільна версія продовжувала працювати, порушення були зафіксовані у комп’ютерній версії.
Skype — інтернет-сервіс, який належить компанії Microsoft, забезпечує текстовий, голосовий та відеозв’язок між комп’ютерами, мобільними телефонами. Програма дозволяє здійснювати конференц-дзвінки, відеодзвінки, а також забезпечує передачу текстових повідомлень і передачу файлів.
- ФБ
- ВК
- ОК
- Google+