У пачці чіпсів торгової марки «Кожен день», які були придбані в одному з супермаркетів Львова, діти виявили мертву мишу. Про це повідомляє з посиланням на публікацію у спільноті Варта-1 у Facebook.
“10.12.16 дітьми (13 років) було придбано ці чіпси в гіпермаркеті Ашан с.Сокільники. На самому дні, коли діти з’їли майже всі чіпси, була помічена мертва миша”, — повідомила користувач мережі Ю.Ложинська.
За словами жінки, в пачці була дірка, яку ймовірно зробив гризун. Жінка повідомила, що вони звернулися до адміністрації гіпермаркету.
Дітей госпіталізували до інфекційного відділення лікарні, призначили антибіотики.
“Дітей забрали до інфекційної лікарні, призначили антибіотики і сказали, що отруєння може проявитися до 14 днів”, — написала Ю.Ложинська.
Зазначимо, ТМ “Кожен день” — Private Label мережі гіпермаркетів Ашан в Україні. Власне чіпси під цією торговою маркою виробляються на потужностях ДП “Юмак” ЗАТ Корпорація “Інтерагросистема”, розміщених у місті Мена Чернігівської області. З відкритих джерел відомо, що ДП “Юмак” входить до системи “S.Group”, яка є родинним бізнесом нардепа з Радикальної партії Сергія Рибалки.
На офіційному сайті “S.Group” зазначається, що компанія здійснює випуск продукції і на замовлення великих ретейлерів, у переліку такої продукції вказана і ТМ “Кожен день”.
“При реалізації проекту Private Label фахівці Компанії “Снек-ЕКСПОРТ” здійснюють всебічну підтримку: від розробки дизайну до випуску готової продукції”, — йдеться на сайті “S.Group”.
На сайті компанії також вказано, що у місті Мена, а саме там були виготовлені чіпси, в яких виявили мертву мишу, розміщені виробничі потужності “S.Grouр”.
ФОТОГАЛЕРЕЯ
- ФБ
- ВК
- ОК
- Google+